Najczęściej zadawane PYTANIA.

Poniżej znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Rozumiemy, że nie wszystko może być dla Was jasne, zebraliśmy wic w jednym miejscu pojawiające się wątpliwości i od razu odpowiedzieliśmy na nie:


  1. JAK MOGĘ ZAMÓWIĆ BOX?
    W bardzo prosty sposób – TUTAJ MASZ WSZYSTKIE propozycje do wyboru, wybierasz tą opcję cenową ( podział cenowy związany jest z inną ilością produktów w konkretnej paczce), która Ci odpowiada najbardziej i klikasz DODAJ DO KOSZYKA, następnie w swoim koszyku ( znajdziesz jego ikonkę w prawym górnym rogu strony) potwierdzasz zakup i płacisz.


  2. JAK WAS ZASUBKSRYBOWAĆ.? CO ILE PRZYCHODZĄ PACZKI?
    Nasze boxy wysyłane są sezonowo( 4 razy na rok ) TUTAJ MOŻESZ ZAPISAĆ SIĘ DO KLUBU i zasubskrybować swój box. Klikasz DODAJ DO KOSZYKA – a następnie w koszyku potwierdzasz zakup i płacisz.


  3. CO JEST W BOXACH?
    Akcesoria, rzeczy, produkty, smaki i zapachy które pomogą Ci stworzyć wyjątkowy klimat w Twoim domu. Mogą to być zarówno dekoracje, jak i tekstylia, elementy z porcelany, drewna, a także produkty spożywcze czy książki lub muzyka. Nie zdradzamy wcześniej składu poszczególnych boxów. Jedno jest jednak pewne – są to zawsze produkty świetnej jakości, najczęściej pochodzenia naturalnego, wyprodukowane lub stworzone w Polsce lub UE. Stawiamy na JAKOŚĆ a nie na ilość. Nie znajdziesz więc w boxie 10 malutich produktów typu: próbki czy miniaturki, produktów z końcowym terminem  ważności,  czy tandetnych. Znajdziesz w zależności od opcji boxu, podaną przy nim ilość produktów – i będą to produkty pełnowartościowe, docenisz ich jakość i design.


  4. CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z ZAKUPU?
    Oczywiście, że tak. Zgodnie z art. 27 ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( DZ.U z 2014 r. poz.827) możesz zwrócić box w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego dostania.  Prawo zwrotu ( odstąpienia od umowy) nie przysługuje, gdy którykolwiek element składowy z zawartości danego boxa ma ślady używania, został wyjęty z opakowania, które uległo całkowitemu lub częściowemu zniszczeniu czy widocznemu użyciu, został zniszczony, czy naruszony w jakikolwiek inny sposób uniemożliwiający lub zniechęcający do korzystania z niego lub do odsyłanej przesyłki nie został dostarczony PARAGON. Swoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć poprzez emaila adres: sklep@venuestory.pl, lub listem tradycyjnym, czy za pomocą formularza zwrotu, który znajdziesz w serwisie. Twój nienaruszony box- zwrot powinien być wysłany na adres: VENUE, ul. Słodowa 2, 83-320 Kościerzyna. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, w przeciągu 14 dni od otrzymania skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zostaną zwrócone Ci płatności – dokładnie w taki sam sposób w jaki zostały dokonane.

Jeśli masz jeszcze jakiekolwiek pytania dotyczące boxów czy VENUE, z chęcią na nie odpowiemy. Nasz e-mail to: sklep@venuestory.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *